poniedziałek, 5 września 2016

De tout cœur - Monique Bonnin - zawieszka

Jak wiecie uwielbiam romantyczne klimaty. W jeden z francuskich gazet znalazłam cudny sampler z różnymi serduszkami, wybrałam sobie jedno z nich z którego zrobiłam zawieszkę. Serduszko z kameą, otoczoną perełkami miało duży potencjał gdzie mogłam poszaleć z koralikami, żeby oddać jeszcze bardziej jej biżuteryjny charakter. Wyjątkowo serduszko ma sznureczek z koralików Toho w kolorze perłowym, które ponawlekałam, tak żeby przypominały sznur pereł. Uwielbiam świecidełka, nie da się tego ukryć :P

Wyhaftowane na lnie 32 ct w kolorze kości słoniowej, nici dmc,koraliki Toho Round 15o, 11o, 8o, szklana perła, wymiary: 6,5x6 cm, uszyte ręcznie.









20 komentarzy:

  1. Piękna i bardzo elegancka zawieszka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne serducho. Szyk i klasa! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna praca, oczarowała mnie. Świetne połączenie różnych koralików i innych materiałów. Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna praca, uroczy drobiazg. Uwielbiam te kameowe motywy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudne cacko! Piękne i eleganckie w swojej prostocie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Здравствуйте! Понравилась статья! :-) Автор продолжай в том же духе Увлекательно!
    Пользуясь случаем хотела сказать о своем! Вообщем гляньте и мое творение про игры для девочек играть бесплатно, а так же детские стрижки для мальчиков, и к тому же молодёжные причёски для парней фото и в конце-концов есть ещё причёски для детей на бал.

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj, mam nadzieję, że u Ciebie wszyscy zdrowi, i Ty również :). Pozdrawiam, i czekam na jakiś post :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...